Pagina's

zaterdag 10 juli 2010

M.A.C. en Bobbi Brown haul

Zoals jullie misschien wel weten heb ik met smart zitten wachten op de In The Groove collectie van M.A.C. die vandaag uit kwam. Vanmorgen ben ik dus al vroeg opgestaan (om negen uur!) om samen met mijn vader op pad te gaan. Eerst hebben we even in de kelder bij de Bijenkorf gekeken, om die ouwe te pleasen. Daarna zijn we naar Bobbi Brown gegaan waar ik ben geholpen door Rachel. Ik wou namelijk een nieuwe concealer, en zoals dat gaat, heeft ze me nog veel meer aangesmeerd! Daarna zijn we - toen begon mijn vader al chagrijnig te kijken - naar de M.A.C. counter gelopen waar ik ben geholpen door mijn grote vriend. Wil je weten wat ik allemaal heb gekocht? Lees dan snel verder...

Bij de Bobbi Brown counter aangekomen werd ik geholpen door Rachel. Ze nam alle tijd om me alles prima uit te leggen. Eigenlijk kwam ik alleen voor de Creamy Concealer kit, een kit met bovenin een cream concealer en onderin een losse poeder. Ze vertelde me dat ik daaronder beter eerst een hydraterende oogcrème kon gebruiken, omdat ik een erg dunne en lichte huid heb. Daar overheen gebruik je vervolgens de corrector, die geeft je donkere kringen net wat extra dekking, doordat een corrector een roze ondertoon heeft. Roze staat tegenover blauw en werkt dus prima. Daarna pas breng je de concealer aan, die heeft precies dezelfde kleur als de huid. De concealer breng je op grotere oppervlakken op, zodat je hem goed kunt blenden met je huid. De corrector gebruik je alleen op de plekken waar het écht nodig is.







Vlnr: Bobbi Brown Corrector, Concealer Kit (2x) en Hydratating Eye Cream. Mind het verschil tussen de roze ondertoon van de corrector en de huidskleur van de concealer!

Na Rachel bedankt te hebben zijn we naar de M.A.C. counter gelopen om even te kijken naar de In The Groove collectie. Er was al zó veel weg! Maar gelukkig was het enige wat ik echt wou hebben, de MSF in Petticoat er nog wel. Ik moet zeggen dat ik het verschil tussen de make-upartist van M.A.C. en die van de andere counters weer erg goed merkte. Wat een attitude!

Wanneer ik naar de M.A.C. ga kom ik altijd met meer dan gepland thuis. Zo ook dit keer. Ik had wel zin in een paar nieuwe kwastjes en heb daarom de 194 en 224 gekocht. De 194 is een synthetische concealerbrush met hele stugge haartjes. Je kunt hem tevens gebruiken om te blenden, maar dat vind ik persoonlijk met deze niet heel erg fijn. Daarom heb ik ook de 224 genomen, hiermee kun je ogenschaduw zowel opbrengen als blenden. Ook is hij handig om losse poeder in de kleine hoekjes aan te brengen. Met de standaardapplicator van de Mineralize Loose Foundation gaat dat namelijk niet zo fijn.

De Mineralize Loose Foundation SPF 15 is een losse poeder waarmee je een zachte, natuurlijke look creeërt. Hij geeft een medium dekking. De mineralen zorgen ervoor dat de huid gezond blijft.

Binnenkort zullen van alle producten apart een review op Luxuriance beauty verschijnen. Geniet nog van het weekend!


Producten+prijzen in deze haul:
Bobbi Brown Creamy Concealer Kit in Beige 31,00
Bobbi Brown Corrector in Bisque 25,00
Bobbi Brown Hydratating Eye Cream 36,00

M.A.C. Mineralize Skinfinish in Petticoat 27,00
M.A.C. Mineralize loose foundation SPF 15 33,00
M.A.C. 194 concealer brush 21,00
M.A.C. 224 tapered blending brush 33,00



4 opmerkingen: