Pagina's

zondag 11 juli 2010

Deze spray is onmisbaar!

Op een dag als vandaag mag een verfrissende spray of face mist zeker niet ontbreken. De laatste tijd heb ik ze vrijwel dagelijks bij me, en wat me op viel, is dat niemand precies wist waarvoor dat 'ding' nou bedoelt was. Iedereen dacht dat ik continu met een huge deofles in mijn gezicht aan het sprayen was. Niet dus. Voor eens en altijd duidelijkheid: meet de facemist!

Op een warme dag kan een facemist niet in je tas ontbreken. Je hebt ze in mini-vorm, grote bussen van 500 ml, hydraterend, niet-hydraterend, met gewoon water, druivenwater... Zo heb je ze bijvoorbeeld van MODELco, M.A.C., The Body Shop, Evian en Catrice.

Maar ook om je huid na het aanbrengen van je make-up net iets meer te fixeren, zoals de M.A.C. fix+ doet, zijn al deze watertjes prima geschikt.


De meest bekende is toch wel die van Evian. Deze vind je in vrijwel iedere drogist. Af en toe is het wat zoeken, maar dat zijn ze zeker waard. Afhankelijk van de grootte, kosten deze flessen tussen de €4,00 en €10,00. Deze heb je ook in allemaal leuke uitvoeringen. Zo heb je die van New York en Parijs.

Die van The Body Shop is ook erg fijn, voor €11,00 heb je al een face mist met vitamine E (100 ml) in huis! Hij ruikt erg lekker (naar roosjes). Deze zit alleen niet in een spuitbus maar in een flesje, voor mij een nadeel, want dan blijft hij minder lang koud.

Bij de ICI Paris vind je de MODELco Skin Drink Airbrush Moisturizer, een mist die een bodylotion over zowel het gezicht en lichaam verdeeld. Erg fijn als je verbrand bent, dan kun je hem als aftersun gebruiken zonder dat je je huid hoeft aan te raken! Wil je meer over de fijne producten van MODELco te weten komen, dan zou ik zeker even op de website kijken. De hydraterende skin drink haal je vanaf €27,00 in huis.

Als laatst vind ik de Oriflame Oxygen Boost ook zeker een aanrader. Voor €7,95 haal je dit mooie flesje met 100 ml in huis. Deze Face Mist met bruine algen en hydraterend Aqua-Boost complex helpt je je huid te laten ademen.

Om je make-up te fixeren zou ik toch echt de M.A.C. fix+ in huis halen, voor 16 euro is dit echt een topproduct.

Zorg dus dat je voor je op vakantie gaat, dat je een face en body mist in slaat! Mocht je in Nederland blijven, voor een dagje strand, dierentuin of pretpark zijn deze sprays allemaal ook erg geschikt! Met een face mist kun je mannen trouwens ook erg blij maken (zoals je ziet op de foto is dit Tims favo beautyproduct).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten