Pagina's

vrijdag 9 juli 2010

Jammer van de dop!

De Estée Lauder Double Wear foundation is zeker één van mijn nieuwe favorieten! De lichte formule is makkelijk op te brengen en geeft een goede dekking. Een goede dekking hoeft niet altijd een cake te zijn; dat bewijst deze foundation maar weer eens!

Om wat inspiratie op te doen voor dit artikel heb ik even zitten googlen en youtuben. Eigenlijk kwam ik alleen maar positieve reviews tegen en ik kan alles wat iedereen zegt alleen maar beamen.

De foundation blijft de hele dag zitten, ik heb hem 's ochtends opgebracht en 's avonds had ik nog steeds een hele goeie dekking! Je zult ervan versteld staan; de foundation blijft écht 15 uur zitten. Je zou hem bij wijze van zelfs wanneer je naar het strand gaat op kunnen doen, hij heeft namelijk een SPF 10 en blijft zelfs als je gaat zwemmen (!) zitten. De foundation geeft een matte finish, met toch een lichte glans, waardoor je er niet uit ziet als een poederdoos. Voor mij gaf de foundation trouwens genoeg dekking, ik kon mijn concealer vanmorgen dus aan de kant laten staan! Mocht je toch nog een concealer willen, dan is er ook nog de Stay-in-Place Concealer met SPF 10. Het geheel kun je afpoederen met de Double Wear powder, ook weer een SPF 10.

Het enige wat ik jammer vind, is de verpakking. De Double Wear heeft namelijk een draaidop en geen pompje. Daardoor is het doseren af en toe wat lastig. De lightversie is echter wel verkrijgbaar in een tube.


De Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place foundation kost € 33,50. Voor meer informatie kun je altijd even kijken op de website van Estée zelf.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten