Pagina's

donderdag 8 juli 2010

Het is al bijna zaterdag...

Het gat in mijn hand begint bij de gedachte aan de In The Groove collectie van M.A.C. die zaterdag uit komt, alweer aardig te kriebelen! In deze gelimiteerde collectie zitten o.a. een aantal cremesheen lipsticks en lipglasses, mineralized eyeshadow trio's, mineralized skinfinishes en mineralized blush duo's en powerpoint eyepencils! Helaas wonen we niet in de U.S.A. anders hadden we vandaag al van de nieuwe collectie kunnen genieten!

Elk jaar brengt M.A.C. in een gelimiteerde oplage de Mineral Skin Finishes uit. Ik heb mezelf er al een paar beloofd... De MSF's kosten 25 euro per stuk. Van links naar rechts, van boven naar onder: by Candlelight (golden pink), Stereo rose (coral with gold and shimmering nuances), Petticoat (pale rose with gold and amber veining) en Comfort (golden bronze). Ik twijfel nog tussen de Petticoat en Stereo Rose, dat ligt er maar net aan hoe ze eruit gaan zien.

Maar wat is een Mineralize skinfinish nu precies? Mineralized skinfinishes worden heel langzaam in de oven gebakken. MSF's kun je gebruiken als highlighter, blush of all-over-the-face. Waar je wel rekening mee moet houden, is dat de MSF's veel glitters bevatten, maar dat verschilt natuurlijk per kleur. In het vaste assortiment van M.A.C. vind je trouwens altijd de Petticoat, Gold Deposit, So Ceylon en Soft and Gentle. Die laatste gebruik ik vrijwel dagelijks en breng ik gewoon op met mijn 116. Toch kun je het best een MSF opbrengen met de 182, dat is een Kabuki.

Er zit maar 10 gram in, maar geloof mij, daar doe je héél erg lang mee! Hier vind je een aantal leuke tips om de M.A.C. MSF's te dragen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten