Pagina's

zondag 11 juli 2010

Deze peach gaat prima door voor oranje!

Vanavond speelt het Nederlands elftal de finale, en of je nu thuis zit op de bank, op een feestje of in de stad, je wilt er natuurlijk wel stijlverantwoord bij lopen! De Miami Peach van Chanel is eigenlijk een peachy kleur - zoals de naam al zegt - maar hij kan prima door voor oranje!

Deze zomer geldt: hoe meer kleur, hoe beter! Dit frisse kleurtje heb ik al weer een tijdje in huis en ik ontvang alleen maar complimentjes! Er zijn zelfs al een paar vriendinnen die me heel lief hebben aangekeken omdat ze hem wilden lenen.

Een nadeel aan de lakjes van Chanel is alleen wel altijd de houdbaarheidsdatum. En dan bedoel ik niet die van het potje, maar van op je nagels. Ten eerste droogt het lakje erg langzaam - vooral nu - en ten tweede begint hij de eerste dag al van je nagels te bladeren. Ik raad dus aan om eerst een dun laagje goed te laten drogen, erna een dikke laag op je nagels mengen met een goeie topcoat, zoals die van Trind of INM. Daarna breng je nog een - nog een?  ja nog een! - laagje coat aan, dan moeten je nagels echt wel drie dagen houdbaar zijn!

 Voor €20,00 is het lakje van jou! Zoals ik altijd zeg; you won't regret. Echt niet!

Wil je het lakje zien op mijn nagels? Lees dan even verder!
 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten