Pagina's

woensdag 7 juli 2010

Dr. Van der Hoog leeft nog altijd voort

Sinds januari 2010 is Dr. Van der Hoog met een nieuwe lijn anti-ages op de markt. De beste man is helaas alweer een tijdje - 53 jaar - overleden, maar het merk is nog steeds succesvol en komt met heerlijke producten op de markt. De anti-age producten zijn speciaal bedoeld om expressielijntjes en rimpelvorming tegen te gaan en zijn gemaakt van Okra plantenextracten. Okra is namelijk niet alleen een lekkere tropische groente en een goede bron van vitamine A, B complex, C en E, ijzer en kalk, nee, het schijnt ook nog eens een sterke anti-verouderingswerking te hebben! Er werd zelfs al aangetoond dat lijntjes met 25% afnemen bij regelmatig gebruik.

Nu gebruikt mijn moeder regelmatig het Anti-rimpel poedermasker en het oog- en lip contourmasker. Omdat zij altijd erg enthousiast was, wou ik het ook graag proberen; waarom eigenlijk niet? De lijn mag dan wel voor 40+-plussers zijn bedoeld, maar ik was erg benieuwd!
Het poedermasker zit in een cachet à 15 ml. Dat is net genoeg voor het gezicht en de hals, mocht je ook je decolleté mee willen nemen, dan heeft Dr. Van der Hoog ook nog het Liftend hals- en decolleté masker. Het poedermasker breng je aan op het gezicht, waarbij je de ogen, neusgaten en lippen vrij laat. Ook je nek kun je meenemen. Vervolgens laat je het masker 15 tot 20 minuten intrekken. Het masker wordt vrijwel gelijk hard, waardoor de huid wordt afgesloten en de bloedsomloop wordt gestimuleerd. Het kan dus zijn dat, wanneer je het masker eraf haalt, de huid lichtelijk rood is. Na het gebruik voelt de huid glad en egaal aan en ziet er gezonder uit. De rode kleur trekt al na een paar minuten weg.


Na het poedermasker heb ik het oog- en lip contourmasker geprobeerd. In tegenstelling tot het poedermasker, hoef je het contourmasker maar 5 minuten in te laten trekken. Ik moet zeggen dat ik enthousiaster was over het poedermasker, bij het poedermasker voel je namelijk direct resultaat. Het oog- en lip masker is verre van hydraterend, wat je wel zou verwachten bij een masker voor de lippen. Het viel me dus zwaar tegen dat mijn lippen nog redelijk droog aanvoelden.

Het poedermasker kost per cachet €2,99.
Het oog- en lip contourmasker kost per tube €4,99.


De producten in dit artikel kun je via de webshop van Dr. Van der Hoog bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten