Pagina's

maandag 5 juli 2010

Foundation in je haar?

Al enige tijd ben ik verslaafd aan het haarmerk Sebastian. Om precies te zijn gebruik ik de Laminates serie vanaf februari en tot nu toe ben ik alleen maar tevreden! Mijn haar is er écht gezonder uit gaan zien!

Vanmiddag zat ik te surfen op de website van Sebastian en toen stuitte ik op het volgende: foundation voor je haar! Foundation voor in je haar? Ja! Echt! Deze stijlvolle producten liggen al een tijdje in de winkel, maar er zijn weer wat producten bij gekomen. Naast de light, hydre en penetraitt is er nu ook de volupt shampoo en conditioner. De volupt shampoo en conditioner voor extra volume, zijn verrijkt met kussendeeltjes. De kussentjes creeëren een 3D-netwerk in het haar die twee essentiële dingen combineren: volume en zachtheid.

Binnenkort wil ik de producten gaan testen, mocht er behoefte zijn aan een review, laat het dan weten!

Bron: http://www.sebastianprofessional.nl/nl_NL/products/foundation/product.jsp?id=100076



Geen opmerkingen:

Een reactie posten